Tržní výzkum s neuromarketingem - Tržní výzkum a chování spotřebitelů s neuromarketingem
Výzkum trhu a chování spotřebitelů pomocí nejnovějších dostupných technologií v neuromarketingu.
Kde je provádíme?
Na místě, kde dochází k zákaznické zkušenosti a jejímu kontaktu se značkou.
· V kontrolovaných prostorech a v dobře kontextualizovaných prostředích.
· Na prodejních místech a v reálných nákupních prostorách.
· Turistická prostředí (muzea, přírodní prostory, otevřená nákupní centra atd.)
· Představení.
· Akce a sportovní aktivity.
Vše, co lze vidět, slyšet a cítit prostřednictvím obrazovky, lze měřit pomocí aplikovaných neuromarketingových zařízení.
Identifikovat, porovnat a měřit efektivitu jakéhokoli média, které lze vidět na obrazovce, za účelem zlepšení výsledků a optimalizace zdrojů.
· Dynamické měření webových stránek
· Grafické materiály a dokumenty všech typů
· Obaly
· Branding
· Videohry
· Filmy a dokumenty